Ångest

Fan, jag funderar på att börja äta kött igen... Men jag vet inte. Ibland känns det som en bra ide och ibland känns det som om jag bara är velig. Fuck.

Och min dumma hosta, den blir bara värre, den väcker mig mitt i natten. och ungefär vid fem varje morgon. Känns som om någon sitter på mig (inte sätter på mig) och trycker luften ur mig. och när jag försöker andas så börjar jag hosta igen.

Det enda läkarna hittar på mig är att jag har lågt blodvärde, dvs dåligt med järn, och det har ju för fan inte något att göra med hostan!?

Kött eller inte kött, döda eller inte döda, miljödålig eller miljöbra.

Må bra eller må dåligt, bra betyg eller dåliga betyg. bra hälsa eller dålig hälsa.

Helvete att det ska vara så svårt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj , hade ingen aning om att du tänkte börja äta kött igen :O

börja smått då o typ ät kyckling ? :)

2009-04-28 @ 21:24:40
Postat av: Anonym

du dödar ju redan massa fiskar, inte heller bra för miljön, så vad är problemet med andra djur? :) pusss

2009-04-29 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0