Mitt liv känns rosa

Jag vet inte varför. Min tillvaro är ju inte direkt glamourös för tillfället, men något i mig säger mig att rosa känns rätt nu. Jag gillar inte ens rosa så mycket. Men ändå! Låt mig. Varför måste jag säga emot mig själv?  Jag slutar med det nu (:

Jag har gjort en rosa och en turkos slinga i håret nu också. Kul grej så varför inte? Måste dock till frissan innan skolan så att jag inte blir igenkänd bland ettorna som "hon med det rosa håret" igen. Yay.

Jag har även blivit beroende av det där äckliga spelet på facebook. Farmville. Fyfan. SKICKA GIFTS TILL MIG! (oj då.. jag säger ju det!)

Och för en stund sen så skypade jag med Johnny och Maria på andra sidan atlanten. I 20 minuter klarade jag av att föra ett samtal. Några slarvfel och jävla stamningar, men annars så funkade det ganska bra. Nästan stolt över mig själv. Det var sol i Phoenix. Byt klimat med oss, snälla!

Här är min spotifylista förresten. Enjoy :  mäwabe 

Och imorgon så ska jag köpa rosa läppstift och träffa Hugo (som har börjat skolan redan). Men jag måste vänta på att han slutar (jag börjar om elva dagar).


Jag vill också bara analysera ett känt uttryck som går såhär; Hellre älska och förlora än att aldrig älska. BULLSHIT. Eller, kanske inte. Visst så är det en underbar känsla men man mår egentligt sämre att älska och förlora än att aldrig älska. Jag vill ändra uttrycket. Hellre älska och inte förlora än att aldrig älska eller älska och förlora. Men då försvinner den klyschiga klangen, så det är nog kört.

Det var väl typ det. Godnatt <3

LoveM

Kommentarer
Postat av: Alex Isaksson

Jag vill slicka på din axel.. ser ut som att du har badat i ostbågar.. MUMS

2009-08-18 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0