ont i huvudet

Jag är på dåligt humör. Fest på en ö imorgon. Hur vi kommer dit vet jag. Hur vi kommer hem vet jag inte. Vart jag ska sova vet jag inte.  Fail.

Jag känner mig halvdeppig nu också. Pms på G tror jag, varför skulle jag annars sitta och lipa över något sånt här fånigt? Just nu vill jag bara att någon tar tag i mitt liv för mig och tar hand om det ett tag. Jag orkar inte. Och nu är snart sommaren slut också och skitskolan börjar. Jag vill inte ha vinter igen, inte plugg, inte mörker. Jag vill ha kul, jag vill känna mig lycklig och nöjd med tillvaron. Jag vill inte gå runt och känna mig osäker och liten. Jag vill utstråla självsäkerhet. The life of the party.  Jag vill inte sitta och vara deprimerad på grund av att jag är tjej!! gaaaaaaaah.  Men gynekologen med mamma den 26e. P-piller för att slippa mens och dess elaka syster som kallas pms.  Jävla skit. Jag behöver godis, mat, brämhultsjuice, en bra film och en filt. Och en livsvikarie. Vart hittar man såna?
Jag behöver bli ompysslad. Mamma var är du?

Jag har ingenting mer att tillägga. 
LoveM





Kommentarer
Postat av: freddi

sitt och lyssna igenom "city and colour" s låtar, precis var jag brukar göra i sängen när jag inte orkar resten av världen :)

2009-08-20 @ 20:38:53
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0