Samma nätter tillhör alla

Göteborgskalaset, nej förlåt... Kulturkalaset (!) har varit igång i några dagar nu. Kul. gratiskonserter glada människor folkfest. Ännu roligare blir det när ens vänner blir tvungna att klä av sig inför massa människor och smörja in en främling med solkräm (jajemen Andreas, det är dig jag menar). Filmen på det åker upp på fejsan snart också. hoho. 

Jag har verkligen inte humöret för det här just nu. Jag har massa saker som jag behöver skriva ner men jag orkar helt enkelt inte och jag känner mig oinspirerad. Det är vädrets fel. Äckelregn. Äckelkyla. Äckelsverige. (haha, äckelregn och äckelsverige finns med i min dators ordlista). Så kul har jag just nu.

Ikväll blir det slappning hemma framför tvn med massa onyttiga ting tror jag. Pallar inte hitta på någonting. 


Det var det.


LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det är ju shirley

2009-08-15 @ 19:19:35
URL: http://lawb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0