sömnbrist

Jag behöver sova men känner att ett inlägg är ett måste. Har varit i norge i tre dagar och pallade inte skriva med norska bokstäver. Haha. Men nu är jag hemma med mitt älskade tangentbord. Det är platt. Med platta tangenter. Inte sådär högt och konstigt. Underbart. Så jag har använt det för några timmar sen till att skriva en erotiknovell till Lisa, Anna, Malin, Olof och Johan. De gillade den. Jag borde kanske satsa på tantsnusk som blivande karriär?  


Jag har hittat en klänning till Nathalies 18 årsfest också. Tema blacknwhite.  
Lace X Back Dress SEK 579, Rare Fashion - NELLY.COM
 
Känns totalrätt. Och ett par klackar till det och någon vit accesoar (fail på stavningen men klockan är två) 



LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0