Dan före dopparedan

Ja, då var det julafton imorgon, vilket på ett sätt är skönt. På juldagen så slipper man oroa sig för oköpta julklappar och obakat julgodis. Då kan man koncentrera sig på annat, som att bara fika, och mysa, och skaffa en dum klänning till nyår. Och skor. Men nu är det ju snöigt och äckligt, så vafan, högklackat blir svårt. I alla fall med såna där halkiga sulor. Däremot så verkar dessa lovande.

OBS sulan. Hihi.
Så nu sitter jag i butiken, väntar på att det ska komma kunder så att jag får gjort någonting (: Var nästan en halvtimme sedan något blev gjort. Så det enda jag kan göra nu är att sitta här, lyssna på julmusik och hoppas att julen snart är över, optimist som jag är.
-
Den ena grisen till den andra: "tror du på ett liv efter julen?"
Det är grymt.
-
Så, om jag inte är duktig imorgon, GOD JUL på er. Massa lavs.
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0