En mänska är inte tung

Jag sitter och lyssnar på Laleh - Bjurö Klubb nu och myser. Jag har badat med mandelblomsolja, solat och sen smörjt in mig med moringa body butter, från allas vår älskade body shop. Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli nio, så att jag kan få titta på greys anatomy, paradise hotel och dricka juice.
-
Idag fick jag även ett samtal från sats. De vill att lilla jag ska träna hos dem, bara för att min blogg är så populär och enorm. Not. Men de ringde och på måndag ska jag på konsultation. Med Godismollan, som var gullig nog att ställa upp på att följa med mig. Jag är skitnervös, då jag aldrig tränat på något svenskt gym tidigare. Men men, det blir bra komplement till min gymnastik, och träning är ju alltid nyttigt ändå, så varför inte.
-
-
Nu blire Greys.
-
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0