Kopia sökes

En identisk kopia av mig, Märta, sökes. Obs att endast utsidan  behöver vara likadan. Insidan ska helst vara tvärtom mot hur jag är nu. Perfekt julklapp till mamma och syster. Pappa tycker nog ganska mycket om den ursprungliga Märta ändå, så jag får lösa någonting annat till honom. Och vad önskar jag mig till jul? Jag önskar mig fred på jorden, lyckliga människor och ett liv på en annan planet, där de två tidigare sakerna existerar. Så kan jag börja om på nytt. Jag skulle nog passa perfekt som eremit. Eller, mer som schizofren eremit, så att jag har lite sällskap i alla fall.
-
-
Det här är btw ett påhopp. I alla fall så kommer vissa parter att döma det till ett sådant.
-
-
Just nu känner jag bara för att tatuera in uttrycket "Love me, or hate me. I wasn't born to make you happy". Men det är bara svartvita jag som inte kan se några nyanser som grubblar.
-
-
Vad skönt det skulle vara att vara riktigt dum, tänk vad mycket man skulle slippa tänka på då. tänktänktänk. Lycka till med att jag ska kunna sova i natt. Men vem bryr sig.
-
-
Godnatt...
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0