Nu har jag varit duktig.

Jag har nu ordnat Alex blogg, som jag har lovat i flera veckor, jag hoppas att hon gillar det som jag trixat ihop. H3H3H3.
-
-
Igår så såg jag Avatar. Fy fan vilken film, helt jävla gaaaaleeeet. Jag började gråta i när den var slut, bara för att den hade varit så bra. 2 timmar och fyrtio minuter räckte inte på lååånga vägar. Lätt en av de bästa filmerna jag sett. LÄTT. Se den. Just do it. *snyft*
-
-
Ikväll blir det fest. I Rävlanda. Jag skulle egentligen på fest i Bollebygd, men Rävlanda verkar bättre, mer folk man känner. :) Det kommer nog att bli fun. Jag är taggad. Och på tisdag slutar vi. Ingen skola på tre veckor = sjukt härligt.
-
-
Nu ska jag titta på fiiilm :D
--
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0