Dreewl

Tittade nyss på Marie Antoainette (fuck the same hur det stavas) och blev störtförälskad i greve von Fersen (den svenska). Enorma djupblå ögon och allmänt snygg. Så jag kollade upp skådisen, Jamie Dornan, bara för att dö av viljahaångest. Fy tuuusan vad snygg han är. Modellat för calvin klein, dior, dolce & Gabbana bland andra.Iiiih.
mer mer mer, jag vet att ni vill ha mer.
men... det ville inte blogg.se... Såååå jag länkar en sida med massa dreggel istället! 
http://community.livejournal.com/malecelebrities/143299.html



Jag är förkyld! bläbläbläblä. Jag hatar att vara sjuk. Man orkar ingenting och jag hatar att inte orka någonting. Jag hatar även att vara pank. Jag väntar på att min lön ska komma in på kontot, men det kommer antagligen inte hända de närmaste veckorna. F*n. Och jag behöver shoppa. Har inte gått på stan på evigheter. Förutom med Mamma och syster och det enda som det slutade med var skor och en tisha. Känns som om jag går ner mig totalt. Jag har inte tränat på länge, jag har nästan ingenting nytt i garderoben som gör att jag känner mig fin och jag är sjuk.

jag vill vara party. Jag vill vara glad. jag vill vara rolig. Men jag orkar inte! Ingen passion, ingen inspiration, bara feber och perspiration.


och trötthet... sååå, godnatt!
Hoppas att portugal will happen.

LoveM

Kommentarer
Postat av: freddi

kan jag få honom? :D kan vi inte gå upp varandra? :) (konstig uttryck men vad fan)

2009-07-09 @ 00:50:19
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/
Postat av: Viktoria

åååååh han är så galet snygg. och gentlemannamässig också. eller ja,på något vis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0