Hahahaha

Fjortisbloggar nej tack. Jag skrattar. Man klickar på någon random persons blogg och vad hittar man om inte bilddagbokstest!? Och korta inlägg där personen ifråga bevisar sin inkompetens genom att skriva på ett obegripligt språk. Åh gumman jaahh elskar diiiihh. tyyywp soewtnows. Ueeh. Blä säger jag. Varför vill man framstå som en idiot? Varför sätta hjärtan framför näsan, varför ta kort på sina tuttar när dom inte ens finns. Eller, varför ens ta kort på dom alls? * Varför bara vara oförståeligt fjortiskorkad? Joo, det är ju för att fjortispojkarna ska kunna tända på det och kommentera på BDB "åh, sexii, du gör mig kåt, adda [email protected] så kan vi cama sexigast" Vidrigt. Att människor kan tappa all självrespekt sådär är obegripligt. För mig iallafall och jag hoppas att jag är aningen vettig. Eller är det bara jag som äcklas? Att flickor ska gå runt och klaga över att xidern smakar för mycket alkohol och att det är så dyrt att köpa ny foundation varannan vecka.
Pinsam blogg som gjorde mig irriterad. Köp hennes löshår btw...  guuuhd vad billigt tywp. Kommentera oxå


Märta tipsar:

KAMMA ER
MINDRE MASCARA
MINDRE KLADD
MINDRE H I SLUTET AV ALLA JÄVLA ORD ex dih mih = dig mig
MER KLÄDER
MER INTELLIGENS

Kör på det så är ni mindre pinsamma. Ni är barn/ungdomar för fan. INTE prostituerade. 

LoveM
* Och ja, jag vet att jag har en bild ute där man ser min urringning. Men kalla mig fjortis då om ni vill. Men jag vet själv att jag inte är en. hoho, känn på den Anonym som kommenterar! *räcker ut tungan*

Kommentarer
Postat av: freddi

haha så jävla klockrent när du tipsar xD

2009-07-18 @ 18:34:17
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/
Postat av: S

okej, du borde ge tips på någon bra bok om svenska språket. Något som behandlar särskrivning, punkter och stor bokstav:) Sen så kan du gärna få komma hem till mig och berätta detta för min lillasyster.

2009-07-18 @ 18:53:25
Postat av: Anonym

skönt inlägg. men du frågar varför man ska ta kort på sina bröst när man inte har några. varför ta kort på sina bröst överhuvudtaget? något jag vet du är fan of.

lol

2009-07-18 @ 20:01:00
Postat av: Addeboii

meh tiep lägg av å klanka påe oss, vi ä dom vi vi vill vara, mkay?

2009-07-19 @ 00:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0