He really tried until the end

I was stuck in the middle.

Hur vet man vart man passar in? Jag har nog aldrig riktigt vetat det. Jag är en slags nomad när det kommer till den punkten. Jag känner ibland att jag fastnar i en grupp med människor, att jag inte lär mig något nytt, att jag inte träffar några nya intressanta personer. Det låter helt galet, men det är så det är. Däremot finns det negativa sidor av det. Jag vet som sagt inte vart jag hör hemma ibland. Och det är jobbigt. Då känner man sig lite övergiven. Bara en illusion men fortfarande irriterande. Typ nu. Jag har absolut ingenting att göra. En del av mina kompisar är hemma hos Henning, men där är det "fullt", 92killarna drar till smögen på måndag och är därför hemma och vilar upp sig ikväll. Klockan är snart tio, det är lördag och jag sitter hemma.......




Önska mig lycka till, jag går från datorn nu nämligen. Av någon anledning så känns det ännu mer misslyckat att blogga än att ha tråkigt på en lördag.

LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0