I'm not sure that I ever really could

John Mayer har en gudomlig pipa. Herregud vad bra han sjunger. Rör mig till tårar varje gång :') 

Idag så ska jag ge mig av till mölndal på fest. Känner mig taggad till tusen och det är alltid lovande.  Vi ger oss först av till Gustav och sen till Simon. Så inom kort så ska jag duscha och göra mig fin. Jag har däremot inget att ha på mig. Får väl gå naken. Och jag vet inte heller vart jag ska slagga inatt. Får väl hitta en bänk. Jag är en så duktig problemlösare. 

Det blev inget lisse för min del. Dagen slutade med att jag och lollo åkte till staden för att köpa nagellack, och jag blev kär i ett bubbelgumsrosa läppstift. Från MAC... Så det är dyrt. Så dyrt att den inte ens var prismärkt. Och jag är pank. Ge mig tvåhundra kronor. Jag behöver inga kläder. Bara det rosa. Hahah, tönt. 

Nu ska jag äta :D 
Men först. En snygg bild på Andreas och mig när killarna utforskade sin feminina sida vid poolen.
LoveM

Kommentarer
Postat av: Martina

Han har en jävligt kvinnlig rumpa måste jag få säga :)

2009-07-25 @ 17:48:48
Postat av: Lisa

Men sexiigt andreas! (A)

2009-07-28 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0