Inatt jag drömde

Drömmar är väldigt läskiga enligt mig, inte bara mardrömmar, utan de som känns så verkliga att när man vaknar upp så tror man att det verkligen har hänt. Till exempel inatt. Jag drömde dels om att jag träffade EMD (de satt framför mig på bussen) och att jag svimmade när jag skulle förklara för Erik att min kompis är helt betuttad i honom. Sen så hamnade jag plötsligt hemma hos Anna på ett poolparty med massa konstiga människor som badade i en pool full med lerigt vatten. Min kamera gick sönder mer och mer och snart bråkade jag med mamma om att skicka den på lagning. Och plötsligt så satt jag och poserade framför top model domarna i limegröna skor. Tyra skällde ut mig och det slutade med att jag sa att hon var ful utan smink. Sen skulle vi ta bussen och då hamnade jag i ett dike med en norsk agent. Vad vi pratade om kommer jag inte ihåg men jag var iallafall tvungen att skynda mig upp ur diket för att hinna med min buss. Då händer det mest läskiga. Mina ben har ingen muskelkraft, jag kan knappt röra mig och får nästan panik. Detta har hänt förr när jag har drömt och det är helt galet obehagligt. Jag får pressa mig upp med armarna som är lika kraftlösa och stapla fram till bussen och kämpa mig ombord på den också.

Sen vaknar jag och känner att jag måste skriva ner det.

Ikväll ska vi till Anna, trevliga människor och hennes hus (utan Pool)


PUSS


LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klockren! Tyra Banks är ful utan smink^^

2009-08-01 @ 23:51:33
Postat av: A

*

2009-08-01 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0