Man kommer och går, men du din jävel, du består.

Jag hoppade nyss in på Frida Valvrings blogg och kände ett sting av dåligt samvete. Så jag bestämde mig för att göra något åt det nu.

Nu är min festival avklarad. Nu är min festivaloskuld borta. Tolka det på rätt sätt. Min första festival är avklarad alltså. Massa bra musik, nya vänner, upplevelser och skratt. Och skräp. Vårt camp luktade bajs hela veckan! Mysigt. Så tältet fick inte hänga med hem. Men jag vill tillbaka. Och jag ska tillbaka, lätt! Så det var en bra upplevelse. 

Och ja, jag äter kött igen nu. Känns lite konstigt, men jag orkade helt enkelt inte längre. Man blir så trött av att ha dåligt samvete för allt man gör och jag har varit trött i två och ett halvt år. Dags för en time out det vill säga. Men de är skönt, nu när sommaren är här, benen är bruna och grillarna är igång. Däremot så känner jag mig inte så pepp just nu. Pms och mensvärk är en underbar kombination. Så uppmuntran hade inte suttit fel. Eller så får jag tagga upp mig själv. Jag och pappa ska nämligen på Ice Age 3 imorgon! Oooh vad jag har sett fram emot den filmen. (nej, jag är inte barnslig) och jag kommer att njuta av bara fanken när vi sitter där på bergakungen och Scrat kommer utspringande på duken! Åh herregud vad jag är grym, redan på bättre humör!

JAg funderar nu på att skicka iväg ett sms till Herr Jonte Jackson för att kika på vad han sysslar med. Hoppas att det här inlägget dög så länge.
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0