one two three four uno dos tres cuatro

Idag är det söndag, jag sitter här i mina trasiga jeans och spotify är min bästa vän.

Gårdagen blev faktiskt bra till slut. Hamnade hos Henning ändå, sen Emelie, sen Henning igen. Jag var ganska pigg för att fortfarande vara lite krasslig, (märta är stolt över sig själv) . Men jag ska bli helfrisk nu. Och solen ska komma tillbaka. Och Märta behöver inviga sina nya klackar på något bra sätt.


Och nu sitter jag bara och väntar på att Lollo ska komma hem så att jag kan visa henne hur man bloggar (Hon är platinablond nu, så hon måste ju börja blogga)

Iiih, jag är väldigt styckeindelad idag. Biosugen som tusan också. Eller nej, jag är discosugen. Hur länge sen var det inte man var på ett riktigt disco som man kunde dansa sig svettig på? Stämpla mig inte nu, men nordic är ju typ det enda som finns. innan man är arton då. Eller en lyckad fest. Men fan, ge mig en lyckad fest nu då. En stor en, med massa folk, hög musik och glädje. Eller, ge mig Brasilien igen. Jag vill vara tillbaka i jeri, titta på solnedgången, dricka iskall caipirinha och bara le med hela kroppen. Jama på killar, bränna sig i solen, partaja med Malin, försöka förstå portugisiska, vifta bort jobbiga killar och bara ha kul. Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg till Portugal. Håller tummarna för det!


Puss på det

LoveM

Kommentarer
Postat av: freddi

pitbull-i know you want me ;) följ med ut då? :D

2009-07-12 @ 16:41:16
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0