Regn regn regn

och åter regn. Vad hände med värmeböljan? Kom tillbaka snälla, nu när man införskaffat ny bikini och sandaler. Usch.

Jag har oförskämt tråkigt. Och inte på ett kul sätt heller. Jag orkar inte göra någonting alls. Men jag vill! Jag vill springa runt som en galning hela natten lång och däcka på en ljummen väg. Eller, det vill jag väl inte, men jag vill göra något kul. Typ åka och äta pizza (yaay, I'm on the wild side). Kanske ringa Jennifer och se om hon vill leka med mig... Men hon skulle uppenbarligen jobba över idag. Jag misstänker att hon har en affär.... *suck*

Och till min stora sorg så håller mina Nerds att ta slut. För er som inte vet vad det är så ska jag säga er att det är himmelriket. Amerikanskt pyttegodis som smakar surt. Gott gott gott. Tack Anna som tog med det från staterna <3
Hittade nu en sida där man kan köpa det på nätet också.. Ska se om de skickar overseas. :D ... det blev för dyrt...

Fan

LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0