Aj aj aj ajajajaj aj aj aj aj aj ajajajaj

Min fot är stukad! Jag säger ju att fotboll är livsfarligt :'( *snyft* 


Blev tacklad av Carl så att foten hamnade snett, sen föll han över mig också. Så båda två hamnar tjutandes på gruset. Så blir man avburen från plan, bara för att tröttna på att sitta där efter fem minuter och att halta ut igen. Dum idé, väldigt dum idé. Så nu är ankeln blåskimrande, svullen och öm. Blodbristning. Det var ett jävla tag sen jag vred till foten så mycket. Sist var det handleden tror jag, eller armbågen. Inte kul i vilket fall som helst. Jag hatar att vara invalid, jag vill kunna springa om jag känner för det, inte linka fram och tillbaka. Och jag vill kunna ha mina högklackade skor på skolavslutningen! Inte lågskor. Men vi får väl se hur det blir med den saken. 







Shit, snart har jag gått ut ettan. Bara två år kvar till studenten. Läskigt. Jag behöver hitta något fint till avslutningen.... Men vad? 




Födelsedag om 5 dagar. På fredag smäller det.






LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0