yeah yeah

Jag har inte gjort något fel den här gången. Och jag skriver om det på bloggen hur mycket jag vill. Att du ska vända det till det värsta är också så typiskt dig. Du kan väl höra av dig om du vill vara med? Ska jag skicka meddelanden till alla som skulle kunnat vara med när jag gör något? Om du vill vara med så kan du inte gnälla på mig om du inte hör av dig. Du fattar inte hur mycket ett fånigt sms från dig kan förstöra mina dagar. Jag får magkramper, huvudvärk, ångest, massa skit. Men d verkar inte fatta det. Eftersom nästan allt jag gör inte duger. Sluta vara präktig. Man ska inte hyckla.








Ville bara få det sagt, fuck it om det är på min blogg. 


LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte snälla berätta för mig vilket sms som var så hemskt att du fick magkramper och ångest? För i mina skickade meddelanden så ser jag inget som skulle kunna framkalla något sånt. Det var inte jag som gick på och var sur från första början igår när vi sms:ade. Om jag tydligen inte förstår hur jag får dig att må så fruktansvärt dåligt så tror jag itne du förstår mina känslor heller. Jag är inte gjord av sten Märta, jag känner också. Ensamhetskänslan e inte så mycket roligare än ångest kan jag säga.



Jag kan erkänna att det är klart att jag måste kolla runt vad som händer, det är mitt ansvar. Men ditt ansvar som Vän är väl också att kolla med mig vad jag ska göra? Vänner ska hålla ihop och prata med varann.

Det är inte alltid bara synd om dig,Märta

2009-06-06 @ 18:34:52
Postat av: Anonym

om du har en kompis som du bryr dig om, bör du inte skriva en massa skit om henne på din blogg. Säg det till henne istället...

2009-06-07 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0