Ännu en dag avklarad

Jag känner mig faktiskt lite piggare nu, inte helt slut som jag brukar. Däremot en huvudvärk som hänger i, men den är bullshit och inte värd att bry sig om.

Imorgon är det teambuilding med ledarna i föreningen. Kommer att bli mys, Därefter blir det party hela natten hos Herr Johan. Jag kommer att ha ont i fötterna på torsdag. Tänk att man var så rutinerad att man köpte ett par kilklacks gladiatorer i USA för typ $ 25 , dvs ingenting typ. 11 cm, jösses vad lång jag kommer bli. Och även ny klänning. Mitt i min panka yra så köpte jag en vit klänning i bommul bomull från gina. Och jag hittade även ett favvoarmband köpt någon gång för länge sen. Mums



Ooooch jag har tillverkat egna örhängen, av bland annat en taklampa till ett dockhus. Med fungerande glödlampa och allt. Jag bara ELskar det. Hihi. Slänger in en bild på hur det blev.


Så nu funderar jag på att ta en dusch, för att få bort huvudvärken och dagens bekymmer. Sen ska jag dofta kokos och sova i mina sidenlakan.Foshizzle <3

Samt skicka min påhittade bokanalys till BajsBobo. Dumma henne. Och en sjuttonåring?! Inte OK någonstans... alls... uuueh.


LoveM

Kommentarer
Postat av: annonym

du får inga komentarer längre

2009-05-22 @ 03:53:16
Postat av: annonym

du får inga komentarer lengre

2009-05-22 @ 03:54:26
Postat av: anonym stavas det!

här är en kommentar. med två m.

2009-06-03 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0