Ännu mer prover...

Nu har jag blivit tappad på ännu mer blod. Ur armvecket den här gången, AJ. Så vi får svaren på om de hittat något i början på nästa vecka. Blir väl i slutet...

Vi hade miljörollspel i skolan idag. Riktigt intressant faktiskt, även om jag var hur trött som helst.Vi fick igenom tre av fem förslag, och det är inte dåligt! De två andra fick vi inte igenom på grund av de dumma oljebolagen. Blä för dom. Olja är inte miljövänligt, så sluta luras! 

När vi var klara kom mamma och hämtade mig, jag hade ingen ork kvar för att palla spanskan. Så vi drog till vårdcentralen och sen hem. 

Jag har upptäckt en underbar funktion på min lillasysters TV. Man kan hyra film :D !! Underbart, så jag har tittat på my best friends girl. Helt OK , men så typiskt amerikansk. Och nu har jag försökt städa, men orkade inte mer än plocka undan några grejer då jag upptäckte hur dammigt det är. Mamma får hjälpa mig <3 annars kommer det aldrig bli städat. (mamma, det är lite av ett hot).

Och nu försöker jag få tag på Hugo... Men jag tror att han möjligen har dött, eftersom han är onåbar... Han ska nämligen ut och gå med mig....




Vill någon promenera i det vackra våriga vädret? Ring mig. ( men bara såna som jag tycker om ) :)) 0704-602006



LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0