Bajs

Jag mår, om möjligt, ännu sämre idag än igår. Fy fan! Jag hostar näran upp mina lungor. (känns det som iallafall)  och jag har feber och är helt slapp. Jag kan inte sova, för då börjar jag antingen hosta igång hela mig så att jag svettas som efter en joggingtur. Eller så blir jag så varmt direkt att jag måste dricka kallt vatten eller hitta något kallt ställe (typ kylskåpet) där jag kan kyla av mig en stund. Jag kan inte ens skriva ett inlägg här utan att göra avbrott för mina hostattacker. Jag ligger efter i historian, för att jag inte har haft energi eller ork att skriva det jävla arbetet på tre sidor. Och det regnar !!! Det regnar.... Av alla väder som det kan vara, så regnar det. Bara att kavla ner chinosen, skita i att fixa håret och sätta på sig grovskorna. man kommer ändåså att bli kall, frissig och genomblöt. Bajs.

Och nationella idag gick bra, även om jag inte bryr mig ett piss om att Al Bob älskar örnar.

(jag är ett glädjeklot idag som ni märker)

Kan inte Nalle Puh börja blogga?
Eller Ior, efter som jag känner mig som honom just nu.
 

LoveM

Kommentarer
Postat av: jessica

krya på dig min trogne soldat, sluta vara så sjuk:(<3

2009-05-07 @ 19:12:20
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/
Postat av: Fuckingislopislo

Bajs ?

;D

2009-05-07 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0