Drömmar

Nu har jag beställt solglajjorna i alla fall. kommer antagligen ändra mig som vanligt. 

Och jag är fortfarande sjuk... Men vill ändå göra något kul ikväll. Får väl se om något händer och om mamma släpper iväg mig. Men jag behöver komma ut, för imorgon så kan jag inte göra något. För att det är gymnastikavslutning på söndag. Så jag vill verkligen göra något kul ikväll, så ring mig och övertala mig att hänga med på något skoj, då blir jag überglad. (förlåt Hugo, men jag vägrar ta det lugnt)

Så det är mina planer för idag. förutom att klä på mig. Och äta upp mina drömmar som jag köpte i det lilla gulliga bageriet med för krångligt namn vid berzelii igår. Mys.

Ring mig. Jag är desperat, på riktigt. Hjälp. Jag behöver få sminka mig ordentligt, lyssna på bra musik på hög volym, fnissa mig kissnödig och äta mackor vid femtiden. 

Ring mig !! 

Bra. nu är jag färdig. Eller typ. Dumma människa som ringde mig imorse och väckte mig. Och ännu mer dumma människa som inte finns på eniro.... Typiskt.

LoveM

Kommentarer
Postat av: Jonathan Karlsson

därför ska du leka med oss ikväll Älskling <3

2009-05-08 @ 19:29:36
Postat av: Andy and

så vacker

2009-05-10 @ 00:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0