Girl I wanna lay you down

Med jack johnson är mysig :D Samt att man kan göra sin egna remix på den. Sätt bara in " where'r you from, you sexy thing" efter refrängen så låter awesome! (hahah)

Tack Johan för att vi fick dansa på dina golv, sova i dina sängar samt köpa frukost för dina pengar. Lite chockartat i början med alla okända människor, men det jämnade ut sig senare när alla otippade människor dök upp. Nina, min söta, du är otrolig på att dyka upp på random ställen. <3

Och att sen upptäcka att man har två stalkers på deltid, gött. . . Men vad gör det, man är ju fortfarande ung.

Igår så slutade eftermiddagen med att jag drog hem till Ludde, för att sitta i solen och schteka med PJglajjorna som jag råkade få mig från Johan. Gott äre. Idag får vi se hur det blir, möjligen krogen (i Hindås ofc) för att kolla Richard spela. Men får chilla på det.

Så nu sitter jag och försöker vakna, min hals hatar mig, och hungrig är jag också... Men det går väl över :D

Och vem hänger med mig på bio idag? Jag är en jättetönt som faktiskt vill se star trek :$

ooooch min syster lämnar mig inte ifred, hon vill varken gå på stan med mig eller lämna mig ensam... Fjårtz <3




Jag ska dra mig utåt. Puss på det


LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0