glad påsk i efterskott och snälla gör mig frisk

Jag har verkligen tröttnat på att mitt immunförsvar hatar mig. Jag har tröttnat på att alla tjatar på mig angående vegetarianismen, skolan och allt annat som kräver en massa ansvar. Orkar nästan inte med skiten längre. Uppskattar knappt träningarna längre för att jag får dåligt samvete över att jag blir ännu mer trött, vilket leder till att jag inte pluggar. Plus att jag aldrig blir riktigt frisk heller, mitt blodvärde suger och jag är trött hela tiden. Och jag gnäller ! Jag klagar så att det inte är sant. 

Och min dag idag har bestått av två saker, sömn och medicin. Hostmedicin, c vitamin, kosttillskott, blutsaft, värktabletter, nässpray. Det är gött, typ. Snart ska jag även kolla på ballar av stål (<3) och sova natten lång. Blir antagligen inte skola. Mår som en hund.

Och nu tänker jag inte gnälla mer, :) , men jag tänker önska en glad påsk i efterskott ! (lite udda, men vad gör man inte)


Nöjd nu? 


LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0