helt slut

Fy fan för att vara tjej. Äckel PMS.... Inte bra för någonting heller. Åh, små saker som att Lollo har subwoofern på för hög volym gör mig sjukt förbannad just nu. Att min mobil inte funkar gör mig ledsen. Att jag inte är klar med historian gör mig uppgiven. Att jag är jättevarm och obekväm gör mig irriterad. Jag gillar inte den här dagen. Mamma fick med mig ut på en promenad som skulle ta en timme. Den tog två... Och innehöll aggressiva får samt akut törst. 

Igår så var det Q8krogen, helt ok. Jag var inte på topp dock. Borde åkt till långedrag med Anna... Men jag är dålig på beslut så det blev inte så... Nästa gång så ska inte jag bestämma själv. 

Nu ska jag ta en glassbåt <3 

Och vem vill se star trek med mig ? Utan att töntstämpla mig!




LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0