Meducin

Fler tester tagna. Inte var det B12brist iaf. Men järnbrist. Varför ska det vara så jobbigt att vara jag just nu? Blodbrist, äckelplugg, rum som behöver städas och att vara allmänt trött på skiten. Blä. Ont i benet har jag nu också. 

*memo* Sluta gnäll för fan Märta... Hjälper varken dig eller någon annan. *slutmemo*


Dagen sumarium (sumaro, sumirarie?) :

Skola, få beröm av bildläraren (jag har uppenbarligen talang) Yay :D
Åka hem, må illa, vila
Staden, käk, bio, flabb
Vincent, gaffatejp och nationalteatern
Hem, varm tröja, Män som hatar kvinnor

Min fredag. Full fart (eller.. nah)

Har även köpt en ny jacka som passar det varma sommarvädret som kommer snart (!) och ett vitt linne som jag bara inte kunde låta bli. Behöver även nya skor. Med klack, en hög en. Hej då pengar. Men snart, Hej lön ! Gött kommer det att bli. Men mest spara till Fred och kärlek. <3

Jag vill ha värme helg humör och närhet
 
Maskerad hos Malin
Det var allt från mig för idag.. Inatt*

Nu blir det säng med bok. Puss!

LoveM


Kommentarer
Postat av: Pauline :)

Usch då märta, krya på dig! :)

2009-05-16 @ 16:57:40
URL: http://paulinefranzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0