Okej, vi ger det ett försök.

Jag har en ny rysarlåt. Kung Midas - Navid Modiri & Gudarna

"Lite som kung midas 
Allt du rör blir till moll
Men om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll
Spelar ingen roll vad du gör
Ingen hade rört sig om du föll
Jag vet det är tungt vännen
Men det är lugnt vännen" 

Så galet bra. Jag som tycker om Navid Modiri också. Ååååh, de ska spela på Peace And Love ! Samma dag som Thomas Dileva. Jag kommer att börja störtlipa. :')  Samma sak gäller när Keane kliver på scen. Anna, du och jag. Lera och Keane. Det är himmelriket. Skönt att vi hittat tält nu också. Måste bara få iväg mig själv och köpa det. Hoho.

Jag fyller snart år också. Bara två veckor kvar, och efter det så är det bara en vecka kvar till piss änd löv. <3<3<3

Anna, din rövhatt. Fan att du ska till USA. Du får inte glömma mitt godis eller min födelsedag, och för att säkerhetsställa detta så kommer jag att messa dig då och då. :D 


Nu ska jag iväg och spela kvällskubb med Hugo och CO. Det kommer bli mysigt, även om jag snart stupar av sömnbrist.





LoveM

Kommentarer
Postat av: anna

ääälskling

klart jag inte glömmer dig. hihi. peace and love, det enda jag kommer kunna tänka på när jag är i usa.

damn vad jag kommer sakna dig tjejen.

men vi ses snart. så ska man tänka <3

2009-06-03 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0