Rysningar !

Waah ! Jag har upptäckt Montt Mardié, och jag ryser. Så underbara, speciella och sköna som tusan! Krävdes lite googlande och grävande för att hitta en bra torrent (ja, jag laddar ner. Fuck ipred). Och nu sitter jag med gåshud och njuter. Och funderar på att gå med i en kör. Varför inte liksom. Jag sjunger kasst, men musik gör mig glad, och sjunga gör mig nästan gladare. På tal om sång så måste Mor min köpa store batterier till den portabla högtalaren. Så att man kan ha bra ljud om man sitter och grillar i värmen som ska komma nu (jo, det ska den.. Det har jag bestämt) och slippa kassa Sony ericson speakers. Det är en sjukt bra idé, jag vet!

Och jag har feber fortfarande, men har ändå varit tapper nog att vara i skolan hela dagen idag, samt (!) klarat av att köpa leggins och lunch med Sandra mah love. Gott vart det. "han var söt, han också, inte han. MJAU!! söt, nej jag bara skoja... söööt, titta Sandra titta ! nej inte han... Han långa!" Så lät undertecknad i två timmar straight. Med lite krydd. Hon är bra den bruden, och inte rädd för mig som andra bacillrädda människor i skolan. *tittar surt* . Puss på henne!

Min fina Sandra Nordenhager

Och även om jag har feber och mår skit, så mår jag lite bättre, i allafall i förkylningsväg. Det är bra. För jag måste bada snart. Har inte tagit det fösta doppet än. Vilket man måste göra innan det blir varmt. Annars är man inte en riktig HIndåsbo. Vilka är på? : ) Man måste ju inviga bikinin också. Och panikbanta för att se ut som henne *pekar neråt*



Och mina solbrillor har kommit.. Och de är typiskt nog för stora. Äh, jag står ut. :)

Jag säger puss !

LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte bacill rädd...

2009-05-14 @ 16:36:14
Postat av: andy and och jag är gärna med på dopp i sjön

2009-05-14 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0