Silver Pozzoli

http://www.youtube.com/watch?v=XEsvLDsNPgA

Titta på videon, njut av låten, skratta åt snubben. Hjälp.

Äntligen hemma efter en äckligt lång och jobbig dag i skolan. Första delen i matte nationella avklarad i alla fall, och det gick bra. Tror jag, man kan ju aldrig veta.

Samt en dum huvudvärk som bara vill fortsätta pina mig.  Och jag ska uppenbarligen låna ut mitt skötebarn till cafét nu också...  Så nu ska jag gå ner med ipoden samt högtalarna heeeeeeela vägen ner dit... typ femhundra meter. Shit , tortyr. Tar nog moppen. Hoho.

Varför säger man alltid hej på det fånigaste sättet ever när man inte beredd? antingen så låter man knappt, eller så säger man fel eller något i den stilen. Jösses. Jag åtekommer... Om (!) jag nu överlever.
 



Martina säger hej hon också.



LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0