SS

JöSSes vilken helg det blev hos Jessie B till slut. knappt någon sömn, men spritpenna så att det räckte åt alla. Jag har nog sovit sex timmar, sammanlagt. Så blir det när man kommer hem sent och vaknar vid åtta.

Satte mig på bussen hem från rävlanda vid ettiden i morse, Startade iPoden och satte på shuffle. My chemical romance - Cancer var den första låten som kom upp, så jag spenderade resten av bussresan till att lyssna på the black parade-albumet. tänkte då öven tillbaka på vem jag är idag. Om Märta i sjuan hade trott att hon skulle vara som jag då. Eller om Märta i åttan med rosa hår, skulle kunnat tro att hon skulle vara den hon är nu. Självförtroendet då, var ju rekordlågt. självförtroendet nu, är högt, och det med all rätt ! Man berömmer sig själv alldeles för lite nu för tiden. Så jag vill bara säga det; Jag är fanemig grym. Eller ja... Typ iallafall. Jag kan klara vad jag vill, jag är inte korkad, inte så jätteful och jag har förutsättningar att få en bra liv. Så jag vill gratulera mig själv för att jag finns, för att jag står ut, för att jag vill.
Jag har ganska snälla vänner också, men bara ganska. <3

hjärtamärtahjärta

Kommentarer
Postat av: anders

det låter ju bra:)

2009-05-06 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0