Tänker tillbaka på igår...

...Och tycker att det var lyckat :D

Vi började eftermiddagen på Maxi för att inhandla nödvändigheter till maten. kycling, tortelini, sallad och massa gott. Sen hem till söta Lisa där vi gjorde oss vrålsnygga. Efter ett tag så smög jag upp till köket och började i min förtvivlade hunger att laga mat och pimpla vin. När dom andra brudarna kom upp började diskussionen om vem som skulle stycka den stackars kycklingen och offret blev till slut Andrea. När allt var klart satte vi oss på Lisas uteplats ch bara njöt av solen och av maten
.

Efter det så bar det av till allas vår kära Victoria Bumba!
Massa gött folk och bra musik (så fort min ipod kopplades in..)
Några missöden med vinglass och flaskor, slutade i våt gräsmatta, våta leggins och våta pumps. Tack Poya
Engelskatjöt med Matt Peters, vår kära vän från Down under, som jag råkade bjuda hem till mig (?) *Flabb*



David var omtyckt hela kvällen i sin PÅSKSKJORTA!


Det var det ungefär. Mer bilder finns på facebook för er som är intresserade.


LoveM

Kommentarer
Postat av: Poya

Haha! Jag spydde en jävla gång din kryddare! + ( Så var det Josés fel.)

2009-05-07 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0