Tavelitavla

Nysolad, nyduschad, nybäddad ärlikamed GÖTT!

Och så har jag en ny tavla också om jag installerade nyss med mammas blommiga hammare.
Den hänger fint där vid sängen. *glad gubbe*


Och nu sitter jag och taggar upp inför onsdag. Det kommer att bli körigt, men kul som tusan! Först ledarkväll på hälsans hus med vattengympa (woho) och god mat. Sen så är det fekke fekke spåra spåra hos herr Lindberg. Hur vi nu kommer hem är en annan femma. Någon som vill hysa mig och Andrea under natten / morgonen? :D Tack Johan, du är en babe ! <3

Idag har jag kuggat på mitt nationella spanskaprov. Jätteroligt. Men jag blir bara inte bättre på spanska helt enkelt, äckligt svårt och jag har inte tålamodet som krävs. Engelska är enkelt, spanska svårt. Irriterande. Sen höll jag på att dö på bussen hem från city också. Snälla rara busschaufför. Det finns en uppfinning som kallas för luftkonditionering. Du har inte hört talas om den? Blä. Överfull buss med en temp på 35 ° typ. Myyysigt.

Jag överlevde dock, lagom mycket för att muta Jonathan att följa med mig och handla middag. Lax och färskpotatis, även om pappa gnällde över vad det kostade. Det var värt det, lätt. Sen så har jag pluggat, nej, stryk det... Jag har försökt att plugga. Utan framgång. Så jag solade istället. Mums.

Snart ska jag ta min bok och läsa en stund, för att vid tiotiden titta på ballar av stål <3.

Och imorgon så kommer jag att leva i celibat. Nöjescelibat. Ingen FB BDB MSN SMS MMS eller något sådant. För imorgon så ska jag verkligen plugga!

Puss på det!

LoveM



Kommentarer
Postat av: andy and

Bra initiativ:D<3

2009-05-19 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0