Trött som tröttheten själv

Ännu en dag till ända. En lång dag till på köpet. Gymnastikavslutning idag i Rävlanda. Jag hade inte tänkt vara med och uppträda, men in the spurr of the moment så bestämde jag mig, till Idas och Alex förtjusning, att vara med. Och så nervös jag var. Helt stissig, darrig, svimfärdig. På genomgången så gjorde jag fel också. Sumpade en mjuk övergång bakåt och det slog mig hårt. Så jag gick av och började gråta istället. Jävla mes. Men tillslut så tog jag mig samman och var med på slutet ändå. Och det gick helt okej. Även om jag antagligen har fuckat upp Oscar fot genom att försöka göra en cool grej (som blev jävligt cool). Jag måste bli frisk så att jag kan träna mig i topptrim igen (eller, ja.. bli bättre igen).


Och ikväll så har jag undvikit läxor igen. Att jag inte kan ta itu med det. Men jag orkar bara inte. Kan inte uppbåda den mentala energin som krävs av mig för att göra det. Svårt att förklara, men varje gång jag sätter mig för att göra något sånt, så sitter jag i en kvart, sen blir jag ledsen, sen trött, sen irriterad, sen går jag därifrån. Ologiskt, men så funkar jag för tillfället.

Och just nu så mår jag bajs. Min mamma verkar inte fatta det. Jag har feber, är gråtfärdig (har lipat fyra gånger idag), och allmänt jättetrött. Samt en dunderhuvudvärk som vill spränga mitt kranium i bitar. Och jag kommer bara få sova sju timmar inatt. Blä. Och imorgon har vi idrott. Blä. Och spanska första lektionen. BLÄ. bläbläbläbläblä.



Min sinnesstämning är på minus-sidan :(

Och jag fuckar upp för mig själv hela tiden.


Gör mig glad och köp den här till mig (någon vänligt sinnad själ måste väl fan har råd att muntra upp mig :)?)

Puss & Godnatt


LoveM

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygga t-shirts

2009-05-14 @ 10:26:30
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0