JAJAJAJA

Nu skriver jag. Förlåt. Men jag har haft annat i tankarna, så skrivandet har lagts på hyllan ett litet tag, bara för att ge mig mer skuldkänslor. Men, nu ska jag göra mig av med dem, genom att dra några små rader.
-
Som vanligt sitter jag vid datorn och pillar med saker som inte är läxor. Tex nu, så redigerar jag en film, istället för att skriva frågor som ska ställas till en resturanganställd. Och jag laddar lyssnar på musik :D Som jag ska ha på min iPod, vars utbud har blivit föråldrat och opåfyllt de senaste månaderna, jösses, jag suger verkligen på det här med att uppdatera.
-
Imorgon, så ska jag plugga engelska och sitta barnvakt med Andrea, kommer nog att bli mys, även om disneyfilmer lockar mer än Australiens bakgrund.
-
Och jag behöver tips... Vintern tar kål på mig. Jag är praktiskt taget vit. Ska jag BUSa eller sola solarium? (jag börjar låta som Kissbloggerskan) Att vara kanonblek drar mitt självförtroende i botten. Och sen, hur annars muntrar man upp sig i dessa mörka tider? Heeeelp, jag står nämligen inte ut. Jag väntar bara på jullovet, så att jag kan åka ner och hälsa på Malin på Gran Canaria. Pengar och tillfälle finns, så då ska det fanemig också bli av. Och sen så har det hänt någonting med mig, jag slutar inte vara hungrig. Jag äter jämt, och mycket. Idag så åt jag 26 köttbullar, plus tillbehör, utan att känna mig särskilt mätt. :O Panik. Hur håller man sig mätt? Även om jag äter knäckebröd och andra fibriga äckelsaker så blir jag hungrig pronto.  I n t e  r o l i g t .
Skolfotot kom idag också. Blev helt ok, om man jämför med hur jag brukade se ut. :$
.
.
.
LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa spotifyripper så sparas låten du lyssnar på i mp3 format direkt : ) (Y) gl hf

2009-11-09 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0