andas in, andas ut

Nu känner jag att jag har lite tid över, vilket känns skönt. Det enda jag behöver göra i kväll är att sola samt koka ris tills i morgon, då jag ska framföra ett grupparbete för klassen, samt ta skolfoto.  Vilket jag inte ser fram emot, skolfoton hatar mig. Jag hatar det. För det första så blir jag aldrig bra, för det andra så litar jag verkligen inte på fotografen. Alla fotografer är sadister om njuter av att välja det kort där någon (för det mesta jag) ser ut som ett mongo. Bara för att sedan kunna sitt och njuta av att han/hon vet att en stackars människa sitter och har ångest över att den fruktansvärda bilden på denna kommer bli sedd av hundratals människor. Usch säger jag bara.
-
Jag vet inte vad jag ska ha på mig, hur jag ska göra med håret eller all annan sån skit. Alla lägger ju ner så mycket energi inför skolkortet, men varför? Det ska bara vara ett vanligt kort, som ska porträttera hur man ser ut i skolan, eller? Jag kommer ihåg skolkort från högstadiet där människor pillade på lösögonfransar och grejer inför det vanliga skolkortet. Jag fattar inte grejen. Jag tänker bara ha en vanlig jävla tisha och ett par byxor, skitsamma om jag kommer se ut som ett mongo.
-
LoveM

Kommentarer
Postat av: Andrea - Din bajja i morgonljuset

Jag gillar(Y) vet inte heller vad jag ska ha på mig imorgon. Dagens ilandsproblem typ...

2009-10-14 @ 20:15:30
Postat av: Andrea - Din bajja i morgonljuset

däremot blir du bra på skolfoton :D

2009-10-14 @ 20:16:00
Postat av: Anonym

ah det är jävligt snyggt med päls. och ja begagnat är bra. när vi går och köper pälsmössor för 5000spänn så rasar ju marknaden uppåt och fler djur dödads..

2009-10-18 @ 22:27:44
Postat av: Anonym

ah det är jävligt snyggt med päls. och ja begagnat är bra. när vi går och köper pälsmössor för 5000spänn så rasar ju marknaden uppåt och fler djur dödads..

2009-10-18 @ 22:27:51
URL: http://liindasanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah det är jävligt snyggt med päls. och ja begagnat är bra. när vi går och köper pälsmössor för 5000spänn så rasar ju marknaden uppåt och fler djur dödads..

2009-10-18 @ 22:27:53
URL: http://liindasanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

men.. du fattar vad jag menar. köper folk mer päls och efterfrågan ökas så dödas fler djur. :P

jag vet att jag itne kan alla samhällsord och min svenska är itne lysande just nu hahah

2009-10-18 @ 22:32:25
URL: http://liindasanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0