bye bye dreamer

Nu sitter jag här på mitt rum, jag borde duscha, men orkar inte riktigt ställa mig upp än. Klockan är bara tjugo över nio, men jag har vaknat av mig själv och känner mig ganska stolt. Jag ska snart iväg till butiken, baka baka baka fler muffins, och sen ska jag plugga. Efter det så blir det belöning för min duktighet. Det blir fest i stan, maskerad och shit. Woho, även om jag kommer att vara ooriginell och komma som djävul. Kör hårt Märta! Nej, det ska jag göra på Johans maskerad, men innan dess så måste jag iväg och köpa kläder! Vilket jag inte har...
-
Jag borde nog äta frukost först. Aldrig provat att duscha efter frukost. Hm, nya upplevelser, ballt. Och kanske ligga en stund på spikmattan (som gör så jävla ont!) bara för att det är nyttigt.
-
LoveM

Kommentarer
Postat av: miranda

mm, duscha är typ det jobbigaste att förbereda sig för! måste säga det högt för mig själv ungefär 10 gånger innan jag hoppar in i karet!



hört att spikmatta kanske inte är så jävla nyttigt som vi tror. look it up märtagullet, vad vet jag liksom.

2009-11-14 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0