isdrottningen

Ska börja inlägget med att nämna att jag är en arrogant jävel :)
-
Back too business helt enkelt. Åtgärder vidtagna och saken behöver inte tänkas på just nu. Imorgon, är det jobb som gäller, samt plugg. Vill inte ens gå närmare in på den saken eftersom ni skulle bli så fruktansvärt betagna i hur roligt det låter så att ni bara skulle bli ledsna över att ni inte får vara med. Vi gör så här, jag berättar om vad jag tänker på just nu. Blod, soldater och min ena halva. Det vill säga en död norsk soldat på Johans pumpafest om två veckor, som förresten kommer bli awesome! Jag är helt galet taggad. Och nu på lördag ska vi hem till roffen själv, Kasper, på partaj. Det kommer bli kulers det med, träffa massa som jag inte sett på år (känns det som).  Är det någon som vet om någon bra australiensk bok på tal om ingenting? (skolarbete). Men innan dess, så ska jag köpa kostym och skit tills halloween, som redan nämnts. Blod blod blod. Och nu ska jag få hjälpa till att pynta också, underbart.
-
Johan är duktig morgonen efter sin senaste fest :)
-
LoveM

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:39:19
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0