Jag ler

Ja, jag ler. Och jag vet inte varför. Ingenting går särkilt bra just nu, men ändå sitter jag här och ler. Jag lyssnar på bra musik, som kanske inte direkt räknas som glad, men jag ler ändå. Jag saknar engelskaglosor som ska kunnas tills imorgon, men jag ler. Jag har feber igen, känner mig illamående och trött, men fortfarande så är mina läppar svagt krökta i ett leende. :) Det känns skönt. Att inte vara tvungen att le, att kunna göra det bara för att jag vill.
-
-
Jag fick bra kritik från min textkommunikationslärare förra veckan. Det gjorde mig glad, att få höra att jag helt enkelt skriver bra. Att jag har en personlig stil. Jag tror nog att det är såna saker som får mig att må bra. När någon uppskattar det jag gör. Jag blir alldeles till mig om någon säger att de läser den här bloggen och att de tycker att den är bra. :') Och jag säger det igen. Kommentera! Det finns inget roligare som bloggerska än att få kommentarer. Förutom när Simon bara ska rätta type errors.
-
-
I morgon är det skola, då ska jag hålla ett anarkistiskt tal och sen debattera med en massa andra ideologier. Det kan bli kul. Även om jag tycker att allt bara är så fruktansvärt förvirrande. Om jag ens går. Jag har över 38° i feber och jag mår allmänt dåligt. Illamående, huvudvärk och feber. Är inte det någonting som borde hålla en hemma? Skolan har till och med sagt att vi ska stanna hemma om vi känner oss krassliga, vilket jag minst sagt gör nu. Men det kan jag nästan glömma.. Mamma kommer aldrig låta mig stanna hemma. Hon skyller på att jag har varit ute i helgen. Det hon inte fattar att jag mår ungefär lika dåligt under helgen också, men då är det så mycket kul grejer som händer, så då ignorerar jag det.  Men i går gick inte det, jag somnade halv två, helt slut. Och idag har jag då feber. Möjligt att jag hade feber igår också. Jaja, jag får väl se vad hon säger.
-
-
Nu ska jag snart fortsätta skriva på mitt tal, även om mitt huvud dödar mig.
LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför så glad ? en kille maybe ? :D

hans ben man får se på bilden ?

wohooo jag är smart. plusar ihop 1+1 så det blir 2.

2009-10-04 @ 22:36:09
Postat av: Anonym

lite konstruktiv kritik, lägg ut mer bilder? bloggen blir 1000 gånger finare och roligare att läsa isf.

2009-10-04 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0