Kall sol

Postat av: Anonym
varför så glad ? en kille maybe ? :D
hans ben man får se på bilden ?
wohooo jag är smart. plusar ihop 1+1 så det blir 2.
2009-10-04 @ 22:36:09
-
Tack för den, det är mitt ben på bilden.
-
Jag upptäckte en grej nu. Jag var nästa positiv i mitt förra inlägg. Jag gör framsteg till att bli en gladare människa. Jag ska försöka lägga mer energi för att visa det också.
-
Så, idag är jag hemma, sjuk igen. Och nu fr jag dampryck på att spotify tryckt in en fem minuter lång reklamsnutt när jag vill lyssna på musik. Dumma dumma dumma premiumreklam. Varför ska det vara så nedrans dyrt och dumt? Spotify borde ju fatta att ungdomar som inte har råd med premiumtjänsten laddar ner musik för att kunna lyssna på den i sina ipods med mera. Dumt koncept.
-
Det är fint väder idag iallafall. Och jag ska nog hjälpa mamma med att baka en surdeg, så att hon kan baka bröd. (hon säger att hon ska det, men vem vet).
-
-
-
Jag säger nu puss, för jag ska borsta tänderna nu. Får väl se vad som händer.
.
.
LoveM

Kommentarer
Postat av: Samma anonyma

men dumhuvve, det fanns ju två ben på bilden? mjukisbyxan?

2009-10-05 @ 14:54:32
Postat av: S

men hej smarta Märta(Y) Spotify är ett reklamfinansierat företag... hur fan ska dom kunna ha kvar konceptet utan reklamen för ungdomar?!

2009-10-05 @ 17:58:53
Postat av: Ägarinnan av bloggen

okej, först den sköna anonyma människan. Det är Hugos ben, jag glömde helt bort att det fanns där. Sorry.



Och till S. Du måste förstå att jag var väldigt frustrerad när jag skrev det där och att jag självklart vet att tjänsten inte skulle gå runt om reklamen inte fanns där. Men om man tror att spotify ska hindra människor att piratladda ner musik så säger jag att det är helt fel. Människor laddar ofta ner musik på grund av att de inte vill betala för det. Köper du premium (99 :-/ månad) så kan du ha en lista med musik som du kan lyssna på offline, bla i ipod touch och iPhone. Om du däremot inte har råd med att varken köpa musiken du lyssnar på och då inte heller har pengar över för att betala premiumtjänsten och vill ha musik i din ipod. Vad gör du då? Jo, du laddar ner. Förstår du min poäng?

2009-10-05 @ 18:07:51
Postat av: Ägarinnan av bloggen

Och jag säger inte att spotify uppfanns för att hindra piratnedladdning. Bara, att om så var lite av tanken så är det rätt fail.

2009-10-05 @ 18:09:14
Postat av: S

haha ja, tror säkert att du var tillräckligt förbannad för att skriva någonting så KORKAT MÄRTA!!!!! haha nämen klart spotify har minskat fildelning?! jag vet iaf att jag inte laddar ner någonting av bl.a. den anledningen..

2009-10-05 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0