Shit

Jag har alltid velat vara bäst på det jag försöker mig på. Om ag inte känner att jag blir bättre på någonting direkt så lägger jag ner helt enkelt. Jag har aldrig velat vara en medelmåtta, men idag så gick det upp för mig att det kanske är exakt det jag är. Jag är inte jätteduktig på någonting. Jag är bara halvbra på det mesta. Dvs en medelmåtta, en tråkig person som inte står ut från mängden. Och det som gör mig arg är att det enda extraordinära med mig är mitt namn, och det bara för att det är ovanligt.
-
 Nu blev jag på dåligt humör. Det regnar, är kallt och jag är en medelmåtta. Underbara landet Lagom.
.
.
.
.
.
.
.
LoveM

Kommentarer
Postat av: Andrea - Din bajja i morgonljuset

Vad är det för fel på att vara en medelmåtta? Hellre bra på det mesta än bättre på en enda sak:) Och du, du är inte tråkig älskling<3



Jag hatar vädret och det känns som om det kommer tvinga mig att hålla mig inne hela kvällen...<3

2009-10-03 @ 17:16:19
Postat av: Linda med K

Jag tycker du är bäst på allt ju!



2009-10-03 @ 18:06:20
Postat av: Anonym

men säger du att du inte är bra betyd så hade du typ asbra betyg , hahha du e ju assmart

2009-10-03 @ 19:13:31
URL: http://liindasanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj jag kan inte stava. du är assmart och hade skitbra betyg, det har ju verkligen inte alla ;)

2009-10-03 @ 19:14:24
URL: http://liindasanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jättebra på att blogga

2009-10-04 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0