as the present now, will later be past

The times they are a-changin' - bob dylan
Här sitter jag och lyssnar på musik som väcker minnen och tänker tillbaka en liten stund. På saker som jag saknar. Jag saknar Vigges hus i Hindås. Och det är jag nog inte ensam om. Jag saknar däremot inte det jätteläskiga hålet i golvet...
-
Idag är det måndag. Jag gillar inte måndagar. Jag gillar musik. Jag gillar inte när människor säger dumma saker som är irrelevanta. Jag gillar att dissa tillbaka lyckat. Jag gillar inte Erik från KD. jag gilla habba habba zoot zoot. Och jag gillar Miranda som läser min dumma blogg. :) Jag gillar att sova när jag är trött.
-
Jag gillar inte att ramla och skrapa upp händerna. Jag gillar att klättra upp i äppelträd vid blattehuset och släppa taget högt upp. Jag gillar att lifta med taxi 50 meter. Jag gillar likeknappen på facebook
-
Jag gillar inte candide som vi måste läsa i skolan. Jag gillar inte att jag är dålig på spanska.
-
Jag vet egentligen inte varför jag har en blogg. Jag vill förändra världen, men hur fan ska jag lyckas med det. Jag har ett liv att ta hand om först. Och är världen ens värd att lägga sin energi på när alla sitter och läser fjortisbloggar som handlar om hur man lättast bli brun eller varför en viss push up är snygg och en annan inte.
blä
Puss
--
--
Nu har jag fixat stavfelet, käre herr stavningspolis. :)
LoveM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyndigt skrivit; skönt med lite variaton från fjortisbloggarna.

Heter dock irrelevant och inte orrelevant. Språkpolisen här..

2009-09-14 @ 20:45:55
Postat av: Anonym

skrivet*

2009-09-14 @ 20:46:41
Postat av: miranda

hihuhuhihihih

2009-09-22 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0