Dag 1

Nu har jag börjat.
-
Frukost : (jag fuskade lite) Kaffe + mjölk och sötningsmedel. Och en macka (det fick man inte, men jag ville), vatten
-
Lunch : Två hårdkokta ägg, en tomat och ett glas vatten. 
-
Och jag känner mig ganska mätt just nu. Vi får väl se om detta påverkar mitt humör. Det kommer definitivt påverka min energireserv avsevärt, i och med att hela dieten går ut på att äta mindre energi är vad man gör av med. Så jag kommer antagligen vara grinig och trött, men jag ska kämpa. Det enda som är jättenegativt med dieten är att man ska dricka kaffe på morgonen, och jag är sjukt känslig för koffein, så mina fingrar twitchar och jag blir halvstirrig. Funderar på att byta kaffet mot grönt te istället, det kan ju inte vara sämre.
-

-
Och nu sitter mamma, mormor och morfar i köket och ska äta bulle. jag är inte ens sugen. Konstigt. 
-
-
Och mamma har gått med på att börja med GI efter den här veckan. Jag måste verkligen ändra mina vanor. Jag har nästan inga fasta mattider och jag äter när jag bara är sugen, vilket leder till småätande. Jag äter för mycket godis och får därför ojämn energifördelning. Så nu ska Märta skärpa sig. 
-
LoveM

Kommentarer
Postat av: Simon

Kaffe på morgonen verkar inte jättedåligt?:P sägs att koffein ska få igång sin "förbränning" så tveksamt om grönt tee funkar som substitut?

2009-09-23 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0