Imorgon är det skewla.

Igen. Aldrig tar det slut. Skola, plugg, jobb, träning. Jag vill vara arton, jätterik och vältränad. Och kunnig.
Helgen har varit ok. Eller, fredagen var jättekul. Vi var hos Vigge och Katinka vid svingeln och partajade. Konstiga bondlekar och förvirrade patricior gjorde kvällen. Dagen efter blev det revbensspjäll till frukost.

Sen så avbokade jag Lisas tjejmiddag, jag kände mig allmänt trött och halvsjuk, så jag stannade hemma och mös med will smith på trean. Gött.

Och idag gick jag på stan med Lovisa och var en allmänt pinsam storasyster. Köpte ny mascara; Lancóme hypnóse drama. (woho) och åt en helt underbar creme brulee. Mumma.

Imorgon är det skola, med labbrapport som ska in som jag inte har gjort. Gött liv.

Puss och goodnatt
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0