Ryska rymddieten

Jag ska försöka mig på en diet. Som rubriken lyder så kallas det för den ryska rymddieten. Den håller på i en vecka och ska vara ganska effektiv. Anledningen till att jag vill försöka mig på det här är att jag vill slimma till kroppen en aning, inte för att jag är omåttligt fet. Mitt dåliga tålamod är i vägen för GI och liknande metoder då det går så långsaamt. Så, därför ska jag i en vecka försöka följa ett strikt schema som innehåller färre kalorier än vad jag gör av med. Så, jag skriver nu upp mina mått, för att se om det blir någon skillnad.
-
-
-
Midja - 73 cm
Lår - 54 cm
Arm - 28 cm
Rumpa - 93 cm
Bröst - 90 cm
vikt - 57,2 kg
-
-
-
Så ska vi se om det blir någon skillnad. Det enda som är säkert är att jag ska fullfölja dieten. Det kommer dock bli svårt för mig, iom att jag älskar att äta. Men det blir ett experiment. Jag har aldrig försökt att följa en diet. Jag kunde inte ens hålla mitt godislov i mer än en vecka när jag försökte. Åh jösses. Men som sagt, jag ska göra det. Det kommer inte bli kul, men jag har gett mig fan på det. Så försök inte att stoppa mig mamma! Du får hjälpa mig istället :D
LoveM

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh Märta vad jag blev glad när jag såg din vikt! Jag tycker alla tjejer väger så extremt lite (ljuger de om sin vikt?!) :P Jag väger något kg mer än dig men hur lång är du? Jag tror att du är lite längre än mig och dessutom är du ju SJUKT vältränad, jag är bara hyfsat vältränad ;) Hoppas din rymddiet går bra haha

Kram!

2009-09-23 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0