Så där.

Nuhar jag bestämt mig för hur den ska se ut, lite tråkig kanske, men fuck it, jag har inte tid för det här.
-
Prov på linjära funktioner i morgon. Kuul, inte. Men tack vare Agnes så förstår jag nu allt det dumma som funktioner is all about. Jag är inte direkt sugen och är bara irriterad över att vi måste lära oss någonting så onödigt som hur man räknar ut mvärdet på en graf.
-
Igår var jag och mamma i stan och letade efter en jacka, nya dumma bhar samt en ny dum väska. Jag hittade en kappa på HM, efter mycken protest från min sida. Ingen väska, jag vill ha en ordentlig i skinn, men de är ju antingen helvetiskt dyra eller bara fula. Och sen dumma bhar. Mina Ppiller har gjort så att jag har gått upp två och en halv storlek. Inte kul med E... De är bara i vägen hela tiden :( Jag kan knappt sova på dem, och jag älskar att snooza på mage. Jag kommer knappt kunna ha trekantsbikini heller, etfersom det kommer se så dumt ut :(  ILANDSPROBLEM..
-
Styckeindelningsfunktionen har lagt av, därav alla - mellan styckena.
-
Säg gärna vad ni tycker och tänker om den här bloggen, jag känner att det är lite ovärt att skriva om ingen har några åsikter, kommentarer eller komplimanger att dela med sig av. Det är du alltid kul med respons och feedback. Men jag varnar er kära läsare, jag kommer aldrig att bli någon Kissie, Paow eller baby senorita.
-
Enjoy!
LoveM

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker det e underhallande att lasa om vad som hander i ditt liv, dina funderingar och tankar. Synd att du ar sa negativ bara - livet e for kort for att slosa energi pa sant som inte gar att gora nagot at....



Love U!!!! /Malin

2009-09-30 @ 21:55:26
Postat av: miranda

jag tycker du är väldigt gullig med dina stora bröst

2009-09-30 @ 22:49:34
Postat av: Anonym

:) <3

2009-09-30 @ 22:49:56
Postat av: Anonym

ge oss en bild på dom då!

2009-10-04 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0