Alla synder är förlåtna.

Jag är på bra humör. (: Känns skönt att för första gången på länge känna mig lite upplyft. Lite dov huvudvärk har jag dock, men vafan, bättre än hur det var förr. Och så har jag shoppat loss lite, hittade en massa fina ting när jag var på shoppingtur med Mamma, Hege och Annicken. Har även en massa inspiration, så nu väntar jag mest på våren, som kanske kanske kanske är på väg någon gång detta året.
Tunika med pingvinärm från Carling.
Fynd från MEXX, helt underbart gosig bomullstunika.
Bilden gör den inte rättvisa. Ryttarblus från PartTwo.
Och så en mjuk och go jeansskjorta från GT.
Och de stora favoriterna, midjehöga jeansshorts från Whyred.
Totalkär.
:)
Plus den underbara låten från Monty (föredetta Montt Mardié, åååh så bra)
LoveM

Kommentarer
Postat av: Clara

shoppingglädje är den ända äkta lyckan! puss du är fin <3

2010-05-06 @ 19:13:38
URL: http://clarathecurious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0