blekta slingor och inga snöflingor

Jag saknar sommaren. Sommaren och mitt blonda hår. Nu känner jag mig bara blek och grå och ful. Hela jag går ton i ton. Blä.
Skolfotot i ettan, fortfarande lite brun sen USA, och blont rufs. *snyft*
Och nu ska jag allt färga ögonbrynen. De har bleknat ordentligt nu på grund av att jag inte orkat göra något åt skiten. Det är så jobbigt och kladdigt att blanda till smeten och sedan försöka få på den utan att kleta över resten av pannan. Typ. Jag får se till att skaffa mig depends nya ögonbrynsfärgningspenna (dagens ord) Där bara trycker man på själva pennan, så kommer det färgsmet (jag vet att det inte heter smet, men jag kallar det för det nu) ur ett litet gosigt munstycke. Inget kladd. När jag har pengar, så ska jag göra det. Förhoppningsvis. Kanske.
Sen, när jag är klar med det, så ska jag sola. Lyssna på iPoden och powernapa en stund, jag har nämligen en jävla massa plugg som bara väntar på att göras, men mitt huvud är grötigt nu, och har varit det bra länge, så vi får väl se hur det går sen. Och idag slutade jag ta mina p-piller, för att se om min huvudvärk är på grund av dem. Om det inte är pillrena, så vet jag inte vad jag gör. Klipper av mig huvudet typ. Den senaste läkaren tyckte att jag skulle gå ut och gå i 40 minuter per dag, och det har ju gått skitbra... Det är snö överallt, inte gött att vara ute att promenera när det känns som om man har blivit strandsatt på den sibiriska tundran. Och dessutom så har jag sagt att jag går ut och går när mamma följer med, så det kommer väl aldrig att hända.
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••
••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••
••••••••••••••••
••••••••••••••
••••••••••••
••••••••••
••••••••
••••••
••••
••


LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0