Du har vart ihop med leonardo dicaprio

Idag är det tisdag. 16 februari. Vecka 7. Sportlov. Och här sitter jag. I en liten konsthantverksbutik i Hindås, dricker bush tea och lyssnar på P3. Jobb jobb jobb. till sex, och samma visa imorgon. Aja, det är ju pengar. Och det är mysigt att sitta här och titta på den äckliga snön som faller utanför fönstren.
Och nu, när jag sitter här och tittar på snön, så blir jag bara mer och mer sugen på att åka någonstans. Någonstans där det är varmt, och man kan slappna av. Koppla bort skola och annan skit och bara luta sig bakåt i en solstol eller promenera längs med stranden.  Hawaii hade varit najs, om det hade varit närmre och mindre svindyrt att åka dit... Jag får väl vänta med det.
-
Sen tycker jag verkligen att någon borde gå med mig på bio. :) Jag behöver få någonting gjort, istället för att ligga hemma och ha tråkigt. Men jag har huvudvärk, hela tiden känns det som, och det suger.
-
Iiih
-
Nu får jag väl återgå till mitt. Få någonting nyttigt gjort (det skulle i för sig vara att jag skrev mina uppsatser, men det kan jag inte göra här, och mitt huvud värker bara av tanken).
...
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0