Hej och hå, försök nummer två.

Jag vet, jag vet, jag vet. Varför ha en blogg om man inte får tummen ur för att skriva då och då? Förlåt mig. Jag ska försöka komma igång igen nu, känner att jag kanske borde ha någonting som jag ska ta hand om. Bloggen är ett bra experiment, jag dödar nämligen bara alla växter i mitt rum. Bloggen behöver inte vattnas, bara skrivas lite på då och då, och det borde jag väl för fan klara av? Jo, nu så ska ni få se på andra bullar.
-
-
Jag börjar förresten att tröttna på min design, men jag orkar inte sitta och göra en ny. Är det någon som känner sig sugen på att ge det ett försök?  Om så är fallet maila mig på min supercoola mailadress [email protected]
-
Och nu så ska jag återgå till el trabajo. Bakar alla hjärtansdagmuffins fyllda till bredden med hallon, mums.
-
LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0